W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.CFS 10w60 jest rekomendowany do użytku na drogach oraz w motorsporcie. Lepkość idealna dla mocnych silników w rajdach oraz wyścigach, zarówno z-, jak i bez- turbo, zwłaszcza poddawanych skrajnym obciążeniom.
STOSOWANIE:
Do użytku bez żadnych dodatków w silnikach seryjnych i wyczynowych.
KORZYŚCI:
Zapewnia o 26% niższe tarcie oraz wyższą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do standardowego oleju silnikowego
Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do wielokrotnie większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych benzynowych i Diesel pracujących w ekstremalnych warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy, zarówno w silnikach atmosferycznych i turbodoładowanych.
CHARAKTERYSTYKA:
Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4
Temperatura pracy do 125oC, maksymalnie (chwilowo) do 150oC
Zapewnia maksymalną ochronę silnika zarówno w surowych warunkach, jak i w bardzo wysokich temperaturach.
PARAMETRY:
Lepkość SAE 10w60
Ciężar właściwy przy 15 C 0.868
Lepkość kinematyczna przy 100 C 23.0cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 162cSt
Indeks lepkości 171
Temperatura krzepnięcia C -42
Temperatura zapłonu C 240
Lepkość na zimno @ -25 C 7,000cP Maximum
TBN mg KOH / gm 10.0